Stukjes 2

Om het leven optimaal op waarde te schatten moet je soms even de grote dingen op een rijtje zetten en de kleine dingen uitvergroten. Deze principes lopen als een rode draad door mijn stukjes.

In mijn vierde boek ‘Stukjes 2’ schrijf ik over serieuze zaken als werkloosheid, het overlijden van mijn grootouders, of de geboorte van mijn neefje. Over spannende dingen zoals optreden op een rockfestival in Polen, met een rugzak door Nicaragua en El Salvador trekken, of ontmoetingen met oude jeugdhelden. En over kleinigheden, zoals een opmerking van een wildvreemde passante bij een stoplicht, een versleten gitaar die al jaren in een hoekje stof staat te verzamelen, of een advertentie in een 51 jaar oud tijdschrift.

‘Stukjes 2’ bevat mijn veertig beste nieuwe blogs (waar nodig herzien), drie nieuwe reisverslagen en vier splinternieuwe, exclusieve, nooit online verschenen stukjes.

‘Stukjes 2’ (254 pagina’s) is nu verkrijgbaar op Bol.com via deze link.

Ook verkrijgbaar:
Stukjes – blogs (2011-2013)
De Mooiste Dagen – reisverslagen (2005-2013)
Weg – fictie (thriller)

Stukjes2boek Flyer

Geef een reactie

